CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Showing posts with label anak2. Show all posts
Showing posts with label anak2. Show all posts

Sunday, November 18, 2018

HARI ANUGERAH KECEMERLANGAN 2018

 Hari ni merupakan Hari Anugerah Kecemerlangan di sekolah anak-anak..

Hari ini juga merupkan hari graduasi Tahun Enam



Mama & Papa so proud of you kakak...


Kakak juga buat persembahan tarian pelbagai lagu seperti Indaa, Cina dan Melayu di bawah bimbingan Cikgu Rozy

Di belakang pentas
Bergambar selepas habis persembahan


Semasa persembahan tarian lagu Cina



Acara kemuncak bergambar dengan sema murid tahun 6 sesi 2018


Selamat menempuh alam sekolah menengan pula selepas ni...

p/s: lebih mencabar tau...



Saturday, September 29, 2018

Aizzat turns 4

 29 September 2018, genaplah usia Aizzat 4 tahun... Sambutan kali ni buat di Sukee Sukii Steamboat and Grill, Presinct 15 Putrajaya. Satu family berkumpul di sini kecuali Cikka... Kebetulan tarikhnya jatuh hari Sabtu, maka boleh la berkumpul ramai-ramai. 



Aizzat yang tak reti dok diam

Keluarga kecilku


Keluarga besarku




Setting 

Nyai dan Sofea

Bibik dan Sarah

Naurah dan Raniah

Wak Haris nak mula membakar

Wak Jua, Pia & Daus

Fitri a.k.a Along

Nape Niah tak tunjuk gigi??? hahahaha

Last sekali, ambil gambar depan kedai buat kenang-kenangan


Ok..nak balik dahhh....



Thursday, November 20, 2014

GRADUASI TADIKA 2014

 

Tahniah Airiel sebab berjaya habiskan tadika...nak masuk alamsekolah rendah pula lepas ni

Buat di foyer tadika sahaja tahun ni.. Lebih senang ibu bapa nak hadir

Boleh pulak terjumpa kawan lama Mama, kawan satu sekolah rendah masa di Pahang dulu... Sek Keb Paloh Hinai, Pekan

Kakak Naurah pun sibuk nak pakai mortar board

Airiel, Cik Bedah, Mama, Aizzat & Shammas

Nenek Shammas & Naurah


Anak dengan anak

Ibu dengan Ibu


p/s xde ambil gambar Airiel pun sbb tangan dok riba baby Aizzat.. Papa tak ikit sebab kerja

Thursday, August 15, 2013

Cuti Raye 2013 di Colmar Tropicale

Cuti raya tahun nie agak lama... Seminggu lebih kitorang amek... So, setelah dibahagi2 Raya di kedua-dua belah kampung, En. Asben mengajak pulang ke KL awal... Boleh rehat di rumah pula katanya.

Sebelum naik kerja, kami sekeluarga pergi ke Bukit Tinggi...dekat pun..dalam 45 minit boleh sampai...tak lama pun..semalam je tidur kat sana. Pada mulanya ingat nak ke PD. Tapi 'fullhouse' pulak.

Jom layan gambar2 di Bukit Tinggi....

Brochure bilik hotel...Bilik kami di blok Azalea
Destinasi pertama: Japanese Village



Papa merenung masa depan ke?? @ Herbs Garden
Souvenir Shop @ Japanese Village

Airiel posing depan kedai

Sebelum masuk bilik hotel, singgah bagi makan kat angsa dulu

Cuci mata lagi....
 Malam tu, lepas Maghrib, kami turun untuk makan malam.... kami makan ala-ala Kenny Rogers gitu,,, untuk side dish kena pilih nasi sebab Naurah nak makan nasi jugak... Mahal tapi sedap... Makan tu sambil ditemani persembahan tarian dari dancers selama1/2 jam...

Tengah tunggu makanan sampai...Naurah dok tulis catatan perjalanan dalam note book

Makan time


Nganga besar..

Mama dan Airiel...

with the dancers

Night walk

Wishing well
With Filipino buskers


 Keesokkan harinya, kitorang ke Animal Parks...

Bagi makan kat Timorensis

Tengok muka takut Naurah...


Airiel pulak bagi makan kat arnab

Mama bagi makan rusa

Petting time


"aii rusa, ko dah kenyang ke? x mau datang nih??"



With donkey

Donkey ride

Naurah tak nak tunggang keldai




Belly Dance yang tak nampak perut...



Aktiviti Papa & Anak2...
Papa melayan anak2...

Naurah; Hello Kitty & Airiel: Dragon Ball

Khusyuk.....





Check-out time

Family photo with the Chateau background

Balik dari sama jem giler sebab ada treller terbalik...
Semua tayar kat atas...



p/s: Dekat tapi mahal...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...