CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 17, 2010

Yeah...She Won! She Won!

15th May 2010 merupakan hari sukan IIUM Educare (Taska Naurah). Pukul 8 kami dah bertolak dari rumah ke UIA Gombak. Sampai terus bawa Naurah mendaftar, Abg sayang gie cari parkir. Naurah dapat Goodie bag yang penuh dengan makanan. Ada roti krim gardenia, air kotak, biskut tiger 2 jenis, air mineral dan susu dutchlady (sample jek..). Acara yang disertai oleh Naurah adalah acara 'Educare drift'. Itu acara pertama selepas performance kawan-kawan dia yang lain. Naurah adalah antara 4 orang wakil dari IIUM Educare PJ. Punyelah exited kami bersorak, tak sedar yang Naurah dah menang. Yes! She is No.1... Yeah.... Jadi, maknanya kami kena lah tunggu sampai hujung acara sebab nak tunggu acara pemberian hadiah. Tahun lepas Naurah masuk 'puzzle game' untuk budak 3 tahun dan dapat no. 2. Dapat medal silver.


Untuk tahun nie, Naurah dapat piala kecik gold. Dan budak-budak yang tak menang dapat medal pulak. Ok la..kira adil untuk semua budak sebab semua kanak-kanak tue dah berusaha bersungguh-sungguh dan berlatih berbulan-bulan untuk hari sukan ni.


Hari nie jugak, berkesempatan berjumpa dengan Madam Jamaliah dan isteri Br. Ramzi...Isteri dia due anak ke-3 next week. Masih sempat bagi sokongan kat anak2...


Okey, kat bawah nie gambar2 sempena hari sukan Naurah. So, enjoy.



Selepas menerima hadiah


Bersama Papa tersayang


Sekeluarga

p/s: Get glory for next year...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...