CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 31, 2010

Selamat Tinggal 2010

Tinggal lagi beberapa jam sahaja untuk kita semua tiba di penghujung tahun 2010... Tika tangan ini menaip, kami baru sahaja tiba di rumah selepas makan malam di KFC, Kepong Village Mall. Mula-mula nak makan kat Thai Base sebab nak bayar kereta sekali, tapi orang punyalah ramai, almaklum cuti umum sempena pasukan Malaysia menang Tiger Cup @ AFF Suzuki Cup. Ramailah ynag meraikannya yerker . Kebetulan pulak Airiel mengamuk sebab tidur lepas Asar, terus tak jadi nak makan kat Thai Base. Nak masak lauk dah habis, lagipun letih sebab kemas bilik belakang untuk dijadikan bilik anak2 supaya tak bersepah kat ruang tamu .

N3 kali ni juga hendak menceritakan tentang 'date' kami yang sekian ditunggu-tunggu. Almaklumlah dah lama tak berjalan berdua-duaan macam nie. Tak sedar pun masa berlalu. Bersama Cik Abang tercinta, kami pergi ke OU dan Amcorp Mall. Kami juga ke Shah Alam untuk mengambil surat pengesahan tamat belajar Abang sayang. Tengahari, kami makan di Restoren Atap-atap yang terletak di LG Amcorp Mall. Kami makan 'Garlic Butter Chicken Rice, Butter Squid Rice + Crab Meat Omelette'. Sedap juga makanan di situ. Lain kali bolehlah datang lagi.

Ini pula buku yang Abang sayang beli di Popular Amcorp Mall. Sangat elok untuk kami yang mengajar ni.


Tadi pulak selepas makan malam, singgah sekejap ke kedai kasut XES untuk beli sandal. Sandal yang selama ni dipakai setiap hari dah senget tapaknya. Memang terpaksa beli, kalau tidak sakit kaki pakai lama-lama. Di XES ada promosi beli sepasang, boleh beli lagi sepasang dengan harga 50sen. Jadinya, kami kongsi dengan Ainur untuk dapat separuh harga.
Di bawah nie, gambar kasut baru kami. Kami punya yang belang-belang, yang warna coklat rekabentuk A tu, Ainur yang punya. Nak pakai pergi kuliah katanya.


N3 ni juga merupakan N3 terkahir untuk tahun nie. Berjumpa kita di tahun hadapan.

p/s: Selamat tinggal 2010, Salam Tahun 2011... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...